Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2008

Όχι, όχι, όχι!

Μια φορά κι εναν πολύ όμορφο καιρό, περιμένοντας το Μιλένιουμ νομίζω, βρισκόμουν στο Μάντσεστερ, και η Κ. προσπαθούσε να με μυήσει στα καινούργια μουσικά της αποκτήματα, ένα εκ των οποίων ήταν κάτι εκνευριστικά τυπάκια υπό το όνομα Travis που είχαν ένα εκνευριστικό single με τον άθλιο τίτλο All I wanna do is rock (τέτοιους τίτλους δικαιούνται να έχουν μόνο οι ACDC). Τους έγραψα στα μαύρα κατάστιχα, μέχρι που κυκλοφόρησαν το δεύτερό τους δίσκο "The Man Who" και μου πήραν τα μυαλά. Εκτοτε τους γουστάρω με τα χίλια, κι ας είναι ντεμοντέ μπαλανταδιάρηδες, μανιερίστικα γλυκόπικροι σε κάθε τους δίσκο. Μέχρι που πριν από λίγο είδα το βίντεο που ακολουθεί, που είναι το πρώτο σίνγκλ απ' το επερχόμενό τους άλμπουμ και λέω να τους ξαναγράψω στα μαύρα κατάστιχα. Μέχρι και ποζερίστικο κιθαριστικό σόλο έχει. Αίσχος!

2 σχόλια:

kostasK είπε...

άστα να πάνε αξά. Συμφωνώ σε όλα. Το είχα δει κι εγώ το βίνδεο και σκέφτηκα να το ανεβάσω, αλλά το ξέχασα τελικά (...). Χάλια ΣΕ λέω, χάλια

ΠανωςΚ είπε...

Μα είναι να μην το ξεχάσει βρε Κώστα; O ορισμός του forgettable... Αλλά εγώ δεν ξεχνώ, ίσως γιατί σήμερα είμαι στις κακές μου και έχω πάρει το φτυάρι μου... βλέπε επόμενο ποστ.