Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

Φέρτε μου πίσω το ίντερνετ ρε λέμε ρε

Ντάξει, η αλήθεια είναι πως καταρχήν θέλεις να τα χώσεις βλέποντας το βίντεο, αν και η διασκευή είναι καλή, αρκούντως μαστούρικη και υπογείως ρυθμικη, αλλά χαλιέσαι βρε παιδάκι μου, σου τη σπάει το στημένα αυθόρμητο του βιντεου, που μαζωχτήκανε οι χίπστερς για να κάνουν όλοι μαζί κάτι οργανωμένα αυθόρμητο και κυκλοφορούν τάχαμου δήθεν τυχαία μέσα στο στούντιο φορώντας σακάκια, κάπες και πουλόβερ και κουνώντας ρυθμικά την κεφαλη...



... κι εκεί που λες θα τα χώσω έρχεται κι η ανατριχίλα... στημένο βίντεο επίσης. Αλλά καπαπληκτική επανακατασκευή ενός τραγουδιού. Βρε τον Μπεκ, τον λούζερ...



Τζι, το δεύτερο μπορεί, αν είσαι σε κατάλληλα ανοιχτόμυαλο και συναισθηματικό, σαχλεπίσαχλο ρομαντικό μουντ, μπορεί, λέω, να σε αρέσει και σένα.

4 σχόλια:

kostasK είπε...

Ωραία ρε συ! τί κατάφερες τώρα δλδ? με το που γύρισα από το νησί μου προσέδωσες καινούριο έρωτα.... Ουφ, πάλι τέτοια χρονιά θα είναι.Θα μου τρέχουν τα σάλια με το που βλέπω/ακούω μια ωραία φωνή σαν αυτή.

ΠανωςΚ είπε...

Κι ωραίο συγκρότημα ξάδερφε οι Σεντ Βίνσεντ, ίσως όχι τόσο ωραίο όσο η τραγουδιστριά τους, αλλά συμπαθές εν γενει.
Νομίζω πως βγήκε απ' τη συλλογικότητα-τσίρκο των Πολυφόνικ Σπρι η τύπισσα.

Go_Go είπε...

Αααα, εμένα μου άρεσε πολύ το δεύτερο... τώρα για το G, ακόμα τρέφεις ελπίδες, ε;

ΠανωςΚ είπε...

Καλε, εδώ τρέφω ελπίδες ακόμη και για σένα!