Πέμπτη 11 Μαρτίου 2010

Γούστα!

Πήγα στην πορεία, καλά ήταν, τι έκανα και τι είδα στην πορεία τα είπα στο τουίτερ, δεν τα επαναλαμβάνω εδώ, κι επειδή τα χημικά της ΕΛΑΣ μου είχαν ανοίξει την όρεξη έφαγα ό,τι απέμεινε απ' τη χτεσινή πίτσα, κι επειδή το 'χω ρίξει στην υγιεινή διατροφή έφαγα και μια κουταλιά μέλι, έφτιαξα έναν ελληνικό για μένα και την καλή μου, και τον κουτσόπινα κουτσοδιαβάζοντας μέσω τουίτερ τις εξελίξεις απ' την πορεία στην Αθήνα και απ' την άλλη στα φίντζ μου τα νεότερα μουσικά νέα. Κι ανακάλυψα αυτό. Και καθώς ένιωθα και μια έντονη επιθυμία για χέσιμο -η πίτσα, βλεπετε- κόντεψα να χεστώ απ' τη χαρά μου. Αντε βρε λαμόγια. Ιδού, οι Νάσιοναλ, ζωντανά κάπου στην αμερικανική τηλεόραση, παρουσιάζουν το πρώτο τραγούδι απ' το επερχόμενο άλμπουμ τους. Και δες τους παλαβιάρηδες πόσο δύστροπο τραγούδι διάλεξαν για να προωθήσουν το δίσκο τους. Ευγε. Το τραγούδι δεν σε πιάνει με τη μία απ' τα αρχίδια, αλλά αυτό είναι και καλό, κάποιες φορές. Εντζόη.


ΑΤΕΝΣΙΟΝ! Το βίντεο στην αρχή δείχνει μια άκακη (όσο άκακη μπορεί να είναι) διαφήμιση.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

κομματαρα
σε πιανει και σε παραπιανει απ την αρχη κ δεν σ αφηνει
λονδινο ειναι ηδη σολν αουτ για 6-7 μαιου
αλλα αν θες παμε παρισι μαζι με pavement στο ζενιτ με 38 ευρω

ΠανωςΚ είπε...

Ναι το ομολογώ. Είναι κομματάρα. Κι ας μην με επιασε απ' την αρχή.
Οσο για τις συναυλίες Καπετάνκ, όσο κι αν ψήνομαι (δε θα με χάλαγε να ξαναπάω παρίσι), αστο καλύτερα... Είμαι σε αδιέξοδο, για κάτι τόσο πολυέξοδο... Γαμώ το πασόκ μου μέσα...

(38 ευρώ παντως είναι πολύ λίγα για αυτές τις δύο γκρουπάρες...)

Ανώνυμος είπε...

δεν πειραζει για την συναυλια ας μην παμε βρηκα ομως την λυση για την θεσ-κη
και στην παρουσιαζω με δακρυα στα ματια
http://en.tackfilm.se/?id=1269007964000RA25