Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010

Γιεα μπέημπι άη εμ ε βιπ
Μη παρακαλώ σας, μη

Τρελαίνομαι να λαμβάνω ημέηλ από σημαντικούς ανθρώπους της μουσικής, όπως ο Ντέιβιντ Μπερν. Με κάνει να νιώθω τρελά σημαντικός, παρότι γνωρίζω όπως κι εσείς, πολύ καλά πως το μόνο που χρειάζεται για να λάβει κανείς ένα ημέηλ ντεμέκ από κάποιον καλλιτέχνη είναι η εγγραφή στο newsletter που υπάρχει στον ιστότοπο του χι ή ψι καλλιτέχνη. Εντούτοις, επειδή υπάρχουν ακόμη στις μέρες μας κάποιοι αδαείς άνθρωποι, μπορείς μ' αυτόν τον τρόπο να τους ψαρώσεις, όπως είχα κάνει εγώ όταν είχε έρθει κάποιος γνωστός μου και μου είπε "ξες, θα βγάλει νέο δίσκο ο Τζιλ Σκοτ Χερόν, και γύρισα και του απάντησα με απίστευτο υφάκι: ναι, το ξέρω, μου 'χει στείλει μέηλ". Σήμερα λοιπόν μου έστειλε ηλεμήνυμα (που λένε κι οι φιλόλογοι) ο Ντέβιντ Μπερντ, σχετικά με αυτό το βίντεο. Κι επειδή το βίντεο, σε αντίθεση με το τραγούδι, που είναι σχεδόν αδιάφορο, με άρεσε, ποστάρω το βίντεο, χωρίς άλλα σχόλια. Λοιπές πληροφορίες εδώ.











Δεν υπάρχουν σχόλια: