Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2009

Δέσε με

Ένιωθε τον ανδρισμό του να φουσκώνει, καθώς το ερεθιστικό άρωμά της πλημμύρισε τα τριχωτά του ρουθούνια. Αυτή πρόσεξε το εξόγκωμα στη χαβανέζικη βερμούδα του, στράγγιξε το μαρτίνι της και γέλασε κελαρυστα... "Μωρό μου", τον ρώτησε με βραχνή, πηγμένη στο φλέμα, βαριά σαν του νταλικέρη και σκαμμένη απ' τη νικοτίνη φωνή, "θα σ' αφήσω να μου δέσεις τα μάτια και να παιξεις ό,τι είδους μουσική θέλεις πάνω στο κορμί μου τ' αλαβάστρινο, αρκεί να μου πεις τι γνώμη έχεις για τον δίσκο των blindfold" -και απλώνοντας το τριών χιλιομέτρων αριστερό της πόδι, θώπευσε τον πύραυλό του με το τακούνι απ' τη γόβα στιλέτο της, ξαστόχησε όμως δυστυχώς, κι η γόβα στιλέτο... χρατς... πόνος... αίμα... γκροτέσκο... ηλίθιο... κατάλληλο για 18+.


Δισκάρα απ' την Ισλανδία φίλες μου και φίλοι. Σαν Σίγκουρ Ρος, σαν Ρέντιοχεντ, σαν νεο-προγκρέσιβ ροκ, σαν κάτι πολύ μελωδικό, σαν να δρόσισε, σαν φυστίκ, σαν πικνίκ μες στο δασάκι, μια μικρή φωτιά, στην καρδιά βάλε πατίνια και δυο ρουλεμάν, βάλε στο μαγνητόφωνο τραγούδια που γουστάρεις... μπλα... μπλα...




Δεν υπάρχουν σχόλια: