Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

Η ώρα του Γιάννη Βαλαώρα....

...δηλαδή η ώρα που αποφασίζω να επιδείξω, αντί του να πηδήξω απ' το μπαλκόνι, τις μουσικές μου γνώσεις. Λοιπόόόν... Οι Blurt, όχι οι Blur, οι Blurt, ήταν ένα νιουγουέηβ σχήμα της δεκαετίας του '80. Και είχανε ένα τραγούδι, αυτό ακριβώς που θα δείτε/ακούσετε στο βίδεο που ακολουθεί, το οποίο το λέγανε The fish needs a bike....



... η οποία φράση περί ψαριού και ποδηλάτου, πού παραπέμπει; Μα φυσικά σε ένα φεμινιστικό τσιτάτο, που άλλοι αποδίδουν στην Γκλόρια Στάινεμ και άλλοι στην Ιρίνα Νταν: A woman needs a man like a fish needs a bicycle. Το τσιτάτο αυτό έχουν χρησιμοποιήσει στους στίχους του τραγουδιού Trying to throw your arms around a girl, οι (φτου κακά) U2.



Μα δεν είμαι φοβερός; Δεν ξέρω τόσες φοβερά άχρηστες λεπτομέρειες για τόσα παντελώς άχρηστα ζητήματα; Οπως θα λέγαμε παλιά: μα ποιος είμαι, η δομή; Το μόνο μου πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι ότι θέλω να κλείσω με Blur, εφόσον ξεκίνησα με Blurt, αλλά δεν ξέρω πώς να το συνδέσω. Α, το βρήκα: Στο τραγούδι των Blurt κυριαρχεί το σαξόφωνο. Υπάρχει άραγε, ω φοβερέ ΠανωΚ, κάποιο τραγούδι των Blur με σαξόφωνο; Ναι, μπράβο μου, είμαι ο καλύτερος, υπάρχει και λέγεται Jets (πώς;) και βρίσκεται προς το φινάλε του Think Tank. Ενα απ' τα πιο περίεργα τραγούδια των Blur σε ένα ούτως ή αλλως πολύ περίεργο άλμπουμ. Το σαξοφωνάκι εισέρχεται μετά το τέταρτο λεπτό...


Δεν υπάρχουν σχόλια: