Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009

Βραβείο καλύτερου συγκροτήματος απ' το ζωικό βασίλειο 2009

Εγώ το είπα και το εννοώ: τέρμα τα δίφραγκα και οι μουσικές προτάσεις μέχρι το τέλος της χρονιάς. Μόνον ανασκόπηση και βραβεία και λίστες, αλλά με το δικό μου τρόπο. Ηρθε η ώρα λοιπόν του Καραμανλή, του Βαλαώρα και της απονομής του βραβείου για το καλύτερο συγκρότημα απ' το ζωικό βασίλειο για το 2009, ενα συγκρότημα με το οποίο έφαγα μεγάάάάλο κόλλημα φέτος, για το οποίο έχω κάνει ουκ ολίγες αναρτήσεις, τις οποίες βαριέμαι όμως να ψάξω να βρω -και έτσι όπως έχω ξαναστήσει το μπλογκ είναι λίγο δύσκολο να τις βρει οποιοσδήποτε: Κυρίες και κύριοι, φίλοι μου και φίλες, πασόκοι και πασόκες, σας πρεζεντάρω για νιοστή φορά τους σουπεργουαντέρφουλους Bark Cat Bark: ενάμιση λεπτό αιθέριας ομορφιάς. Ομορφιά ρε μουνιά! για να παραφράσω το γνωστό επιτοίχιο σύνθημα, γαμώ την τρέλα μου μέσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: