Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2009

Βραβείο καλύτερου συγκροτήματος που με ανάγκασε να επανεκτιμήσω ένα παλιότερο συγκρότημα που δεν πολυγούσταρα 2009

Λοιπόν, αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι, δεν θα αποπειραθώ να ξαναγράψω ακριβώς τι είδους βραβείο προτίθεμαι να δώσω ευθύς αμέσως, διότι είμαι σίγουρος πως θα μπερδευτώ. Για να το κάνω πιο λιανά και να το εξηγήσω και σε μένα τον ίδιο: όταν, προ τετραετίας νομίζω, είχε γίνει ο σχετικός χαμός με τους Bright Eyes, εγώ ήμανε φαντάρος και παρότι πήρα χαμπάρι τον σχετικό χαμό, δεν με αρέσανε καθόλου, καθότι ως φαντάρος ήθελα να ακούω μόνο System of a Down. Πάρτε μιαν ανάσα να ακούσουμε τους θεούς, που έχω και καιρό να τους ακούσω, αφού άλλωστε δεν είμαι πλέον φαντάρος.





Ωραία, και τώρα ας περάσουμε στα πιο δικά μας άσματα, τα φλωρικα βρε παιδάκι μου, τα αγαπησιάρικα τα μελό, για να συνεχίσουμε την ιστορία μας: Εμαθα λίαν προσφάτως απ' τα feeds μου ότι δημιουργήθηκ ένα τρόπον τινά σούπεργκρουπ από καλλιτέχνες της εναλλαχτικιάς φολκ, εις εκ των οποίων κι αυτός ο τυπάς ο Κόνορ Ομπέρστ των Bright Eyes, που όπως εξομολογήθην αντιπαθούσα μέχρι πρότινος σφόδρα. Ωστόσο, ακούγοντας τραγούδια σαν κι αυτό που ακολουθεί απ' το σουπεργκουπ ονόματι Monsters of Folk, είπα να δώσω μια δεύτερη ευκαιρία στους Μπράητ Αηζ.
Ορίστε αρχικά οι Μόνστερζ οβ Φολκ.






Για το φινάλε, ένα εξαιρετικό εξαιρετικά μελό τραγούδι των επανεκτιμηθέντων Μπράητ Αηζ.



Δεν υπάρχουν σχόλια: