Παρασκευή 10 Ιουλίου 2009

Μεσάνυκτα...

... την ώρα που κάποιοι θρηνούν τον βασιλιά της pop και ό,τι άλλο ήταν ο προικισμένος κος Michael Jackson, ο κόσμος του metal (όποιος κι αν είναι αυτός, ό,τι και αν αντανακλά σε κάποιους...) θρηνεί την απώλεια μιας από τις μεγαλύτερες φωνές που κόσμησαν τις αίθουσες του. Για κάποιους δεν σημαίνει τίποτε, για κάποιους είναι αντικείμενο χλεύης, όμως για κάποιους άλλους σημαίνει τόσα πολλά. Μην περιμένετε από εμένα να σας βάλω τη φωτογραφία δίχως μάσκα ή να σας γράψω το κανονικό του όνομα. Εγώ Midnight τον ήξερα και Midnight θα τον λέω μέχρι τα δικά μου μεσάνυκτα. Με την μάσκα τον πρωτοείδα, με την μάσκα θα τον θυμάμαι.


Aντίο...

5 σχόλια:

arsene είπε...

εγώ αυτούς τους μασκαράδες δεν τους ξέρω, αλλά ο Mnemonic μου έστειλε αυτούς που είναι στο στυλ σου GT : crippled black phoenix - The Resurrectionists/Night Raider (2009)

GT είπε...

Thanks Arsene. Not my cup of tea που λένε και στο Αγραπιδοχώρι, αλλά ευχαριστώ που με σκέφτηκες. Και τον mnemonic φυσικά...

GT είπε...

Τώρα που περνούν τα δεύτερα, μπορεί να κάνω και λάθος. Αξιόλογοι. Για να δούμε παρακάτω, για να δούμε..

Και πάλι ευχαριστώ

Γ

ΠανωςΚ είπε...

Τζιτί έγραψες Midnight και με μπερδεψες. Αν έγραφες Κρίμσον Γκλόρι, κατι θα είχα πιάσει εξαρχής.

Αρσένε, καλέ τους έχω παρουσιάσει τους Κρίπλντ Μπλακ Φοίνιξ κι απεδώ. Σιγά μην χαμπαριάζει από τέτοια ο καφροτζιτής.


Καφρε Τζιτί, άστο πουλάκι μου, δεν είναι για σένα αυτά. Τράβα να ακούσεις τίποτε εκκλησοεμπρηστές παζούζους...

GT είπε...

Βάλε την προκαταληψή σου στον κώλο σου... Έπειτα μην παραπονιέσαι ότι εγώ δεν βρίσκω ενδιαφέροντα τα ακουσματά σου. Τελικά το ενδιαφέρον στην παρέα μας είναι ότι δίνεις πάντα νέο νόημα στη λέξη μαλάκας....

Γιάννης

ΥΓ. Για να μάθεις...
ΥΓ. Και γλώσσα έξω...