Τετάρτη 29 Ιουλίου 2009

Εχω κι εγώ κουλτούρα, αμ πώς!

Τι, δεν κατάλαβα; Μαγκιές φιλαράκο; Μόνον ο συνιστολόγος GTής θα το παίζει κουλτούρα και μουσικάτζα και παπατζιλίκι με προγκρεσιβιές και τα σχετικά; Οχι φιλαράκι, έχω κι εγώ τέτοια να προτείνω, Φλάουερζ οφ Χελ, όνομα και πράγμα. Κι όπως έγραψε μια κριτική για αυτούς "κλασική μουσική για σουγκέηζερ". Δεκάξι νομά πάνω στη σκηνή, αυτό είναι πραγματικά ορχηστρικό ρόκ!

Μια γεύση μικρής χρονικής διάρκειας:



Κι αν σε άρεσε το μικρούλι, άκου και το μεγαλούλι:

3 σχόλια:

GT είπε...

Καλό. Πολύ καλό για την ακρίβεια. Το μόνο που με χαλάει είναι οτι, αν και της Κολάσεως, δεν είναι σκοτεινό. Και εγώ τη θέλω τη μαυρίλα μου... Θα τους ψάξω πάντως για να δω τι έχουν δημοσιεύσει...

ΠανωςΚ είπε...

Μια γλυκειά σου κουβέντα, αρκεί για να μου φτιάξει τη διάθεση για το υπόλοιπο της μέρας.

GT είπε...

Ε τότε είσαι πανέμορφος με αυτό το τι-σερτ μικρέ μου αυστραλοπίθηκε...

Γ

ΥΓ: είδα και τα άλλα μπλόγκς. Θα τα πούμε εν καιρώ...