Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Πονεί η κεφαλή μου, λέμε



Χωρίς λόγια και χωρίς ήχο. Δηλαδής και να εξηγούμαι εξέχασα εις την οικίαν μου τα ακουστικά μου με τα οποία συνδέομαι με την υπολογιστή και ακούω μουσικούλα εν ώρα εργασίας, με αποτέλεσμα σήμερα να συμβαίνουν τα εξής, πρώτον να έχω πολλά νεύρα και δεύτερον να μη δύναμαι να ακούσω το τραγούδιον του βιντεου που ποστάρω, που το βιντέο που πουστάρω (χαχα, αστείο, πουστάρω) είναι το νέο άζμα της Ξανθιάς Κοκκινομάλλας, που η Ξανθιά Κοκκινομάλλα είναι τρεις, δύο τύποι που μοιάζουν να είναι αδέρφια, και μάλιστα αδέρφια δίδυμα, και μάλιστα ιταλικής καταγωγής, όλ δε γουέη φρομ Σίσιλι μάη μπράδερζ, τα οποία δίδυμα δεν αδέρφια δεν είναι ούτε ξανθά ούτε κοκκινομάλλικα, αλλά μάλλον πλέον καθότι περνούν και τα έτη έχουν μαλλιασπρίσει, και μία κοπέλα, η οποία είναι σχιστοματα, όπερ σημαίνει ότι η καταγωγή της είναι ίσως και ενδεχομένως απ' την πολύ μακρινή σε μας Απω Ανατολή, αλλά αναρωτιέμαι, για τους κατοίκους της Μέσης Ανατολής η Απω Ανατολή είναι όντως Άπω; και γιατί να μην είναι η Δίπλα; η σχιστομάτα κορασίς λοιπόνε η οποία ίσως καταγεται απ' την Απω ή για άλλους Δίπλα Ανατολή δεν κι αυτή ούτε ξανθή ούτε κοκκινομάλλα. Και τεσπά επειδή έχω αφαιρεθεί δυο τρεις φορές κι έχω χάσει τον ειρμό μου, δες εδώ περισσότερα. Και μετά πέσμου κι αν είναι ωραίο διότι εγώ δεν έχω τ' ακουστικά μου λέμε.

1 σχόλιο:

Go_Go είπε...

Πάρα πολύ καλό είναι, όπως και όλα τους. Αν βέβαια μιλάμε για τους Blonde Redhead, γιατί εγώ είμαι από ξενύχτια και απογευματινά σεμινάρια (έξτρα cost) και εσύ είσαι ασυνάρτητος και δε βοηθάς καθόλου...