Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

Playground Noise

Αψογο. Ευγε. Ακουτοεδώ.

3 σχόλια:

GT είπε...

Δεν θέλω να περιαυτολογήσω, αλλά θα το κάνω... με τον Βασίλη ειμαστε παλιοί γνωστοί. Κάπου πρέπει να έχω και τα τραγούδια από το 7'. Η Πάτρα δεν έχει να περηφανευτεί για πολλά, αλλά για την indie σκηνή της έχει να λέει με ένα καμάρι...

ΠανωςΚ είπε...

Ουτε εγώ θέλω να περιαυτολογήσω, αλλά θα το κάνω κι εγώ... Με τον GT που είναι παλιός φίλος του Βασίλη, τον οποίο εγώ δεν γνωρίζω, για να είμαι ειλικρινής, είμαστε φίλοι πάνω από δέκα χρόνια. Η Πάτρα δεν έχει να περηφανευτεί για πολλά, αλλά εκτός απ' την ίντι σκηνή της, έχει να λέι με καμάρι ότι την έχω επισκεφτεί τρεις τέσσερις φορές στη ζωή μου, καταφέρνοντας να γίνω ρόμπα τις περισσότερες φορές.

ΠανωςΚ είπε...

Α, Παρασκευή μεσημέρι μέχρι Κυριακή πρωί θα είμαι Αθήνα. Εκτός κι αν γίνει καμιά χρεοκοπία.
Ενημερωτικά στο λέω, ξέρω ότι είναι δύσκολο να παραστείς.