Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010

Να κάνουμε μια μάζωξη βρε παιδιά,
να προβληματιστούμε λίγο πάνω στην πλατφόρμα του σ. Πάνου;

Πίνω το πρωινό μου καφεδάκι, σκοτώνοντας την ώρα μου, παρότι έχω αρκετά πράγματα να κάνω, που δεν θέλω να τα κάνω, και διαβάζω τα feeds μου. Στο Στερεογκαμ, άρθρο για το νέο σινγκλ απ' τον επερχόμενο δίσκο της Τζοάνας Νιούσομ. Γουάου, σκέφτομαι, φοβερή φωτογραφία η γκόμενα. Αλλά το καρπούζι μάπα. Οπως είπε κι η αγουροξυπνημένη σύζυγός μου, σαν παραδοσιακή κινέζικη μουσική, όλο νια-νια-νια. Λίγο παρακάτω, πάλι στο Στερεογκαμ, βρίσκω ενα ειδησάριο για μια καινούργια κυκλοφορία ακουστικών εκτελέσεων της Σουζάν Βέγκα, που εντάξει δεν είναι κάτι συνταραχτικό, απλώς με οδηγεί σε κάτι τρελά βαθυστόχασται σκέψεις σχετικά με τις γυναίκες τραγουδοποιούς του σήμερα και του τότε. Κι εντάξει, αντιλαμβάνομαι ότι η κυρία Νιούσομ λόγω άρπας και κλασικής παιδείας ανήκει σε άλλη κατηγορία, αλλά θα μπορούσε να γράψει κάτι τόσο λιτό, απέριττο και ουσιαστικό σαν αυτό της Σουζάν Βέγκα, παρότι η τελευταία δεν ήταν ποτέ της ιδιαίτερα φωτογενής;



ΥΓ. Νομίζω πως το είπα και χτες, προχτές: Είμαι σε φάση επανεκτίμησης του παρελθόντος.

2 σχόλια:

TGL είπε...

Με ρε γαμώτο, φταίει η Θεσσαλονίκη;! Δεύτερη χυλόπιτα στη Newsom από συμπρωτεύουσα μεριά... Η πρώτη ήρθε πριν κάτι μήνες από φίλο που πέρασε το bar exam του (δηλ. έγινε έγγαμος τριανταπεντάρης πατέρας χωρίς να το γυρίσει σε σκυλάδικα & ποπ του κώλου). Μα δεν είναι απίστευτη τραγουδάρα το Cosmia; Αρχίζω να ανησυχώ ότι φλώρεψα εντελώς. Τι να πω, ίσως να φταιν οι Κόρε.Ύδρο. για αυτές τις αποκλίνουσες συμπεριφορές μου...

ΠανωςΚ είπε...

δεν φταίει η θεσσαλονική, TGL!
Το αθηναϊκό κατεστημένο φταίει!