Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2010

Τι είν' η μέταλ τζαζ;

Ο φίλος συνιστολόγος ΤζιΤίς ακονίζει τα μαχαίρια του, είμαι σίγουρος. Τι δουλειά έχω εγώ να μπαίνω στα χωράφια του; Πράγματι ιδέα δεν εχω τι είναι η μέταλ, πολλώ δε μάλλον τι είναι η μεταλ τζαζ.
Πάντως, GT, για να σε προκαταβάλλω, να σε πω, πριν τους ακούσεις, ότι οι λεβέντες αυτοί είναι Νορβηγοί, παίζουν κάτι κατά διαστήματα πολύ πωρωτικό και διασκευάζουν και Κing Krimson, αμα λάχει. Δεν μπορεί, κάτι θα αξίζουν. Τι λες; Ακουσε και πες μου. Το ξες ότι δεν αντέχω χωρίς τη συγκατάθεσή σου.
Shining, το όνομα της μπάντας.


5 σχόλια:

GT είπε...

Nai re sy. Tous xero. Den mporo na po oti trelathika, alla den einai kai gia petama. Einai Norvigoi kai auto apo mono tou leei polla.

G

GT είπε...

Xoria pou yparxoun kana-dyo axiologa sto metal jazz, opos p.x. Panzer Ballet.

TGL είπε...

(Αι αναγνώσται ας ευαρεστηθούν όπως ελέγξουν & τους έτερους Δε Σάινινγκ, εξ'Αμστελοδάμου μεριά: http://www.myspace.com/theshiningtrash . Το Μάσκερειντ, ειδικά. Αγνό θράς για δυσκο(ι)λ(ι)ες Κυριακές.)

ΠανωςΚ είπε...

TGL, mercί.

Να ρωτήσω κάτι;
Αυτό δικό σου είναι; tapesgoneloose.blogspot.com
Ωραιο, αλλά λίγο σαν "αφημένο"!

TGL είπε...

Ναι, δυστυχώς είναι εντελώς αφημένο... Το project (κασσέττες ουτοπίας) για το οποίο - θεωρητικά - άνοιξε το blog τρέχει - θεωρητικά... - ακόμη, αλλά τώρα που "πέρασα & εγώ το bar exam μου" ο ελεύθερος χρόνος άνω του μισάωρου τη φορά είναι αστείο πράμα... Χθες που σας σπάμαρα, ας πούμε, ήταν γιατί ο δικός μας μικρός παίκτης ήταν τόσο ανήσυχος που δεν μπορούσα να κάνω τίποτα παραπάνω από το να διαβάζω μουσικά blog posts στο δίκτυο & να κλικάρω τα ανάλογα βίντεο στο ΥΤ. Θα επανέλθει, ελπίζω...

Εδώ λοιπόν σας αφήνω πρόσκαιρα & πάλι, με ιδιαίτερες ευχαριστίες για τον Gravenhurst που αλλιώς δεν θα είχα ακούσει & για την όμορφη Κυριακή που χύθηκε λίγο & στη Δευτέρα. Νομίζω θα πάω να ακούσω Daturah ή το We Are Only Riders ή - με έπιασε μια νοσταλγία - Blue Aeroplanes...