Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2010

Ας διαδραστικοποιηθούμε

To ξέρω, το ξέρω φίλες μου και φίλοι, πολυπληθές πολυαγαπημένο μου κοινό πως σας έχω καλομάθει σε ποιοτικές αναρτήσεις αλλά ήγγικεν η ώρα να ρίξουμε λιγάκι το επίπεδο, με ατυό το εκπληχτικό πρωτοσέλιδο της εφημερίδος Espresso.

Φυσικά αυτό το πρωτοσέλιδο ταιριάζει με αυτό το τραγούδι... Επειδή όμως η επιλογή μου γνωρίζω πως είναι καρακλισαρισμένη, και επειδή δεν μου έρχεται τίποτε καλύτερο, καλώ οποιον τυχόν περάσει απεδώ και σκεφτεί κάποιο τραγούδι που να ταιριάζει περισσότερο να με το πει αφήνοντας ένα σχόλιο, όπου συν τοις άλλοις θα γράφει και πόσο καβλιάρης (ή ηλίθιος) είμαι. Ευχαριστώ.



ΥΓ. Εννοείται βέβαια πως η μεγάλη ειδηση είναι πάνω δεξιά στο πρωτοσέλιδο... Αχ, Ευα!

2 σχόλια:

arsene είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=g0XLKcMoXRE

etsi teleiws trash

ΠανωςΚ είπε...

Καταπληχτικό Αρσέν!
Κρίμα, αυτόν τους τον δίσκο δεν τον έχω... Η πλάκα είναι ότι έχω δύο βινυλια απ' την τελείως χάλια τους μετά τον Ντ.Λι Ροθ περίοδο, με τον Σάμι Χάγκαρ στα φωνητικά... Μιλάμε για πολύ ψευτορόκ.