Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010

Όταν σ' είχα πρωτοδεί..

Κυκλοφορεί μια βλακεία, ένα ελληνικό τραγούδι (ο Θεός να το κάνει) με αυτόν τον στίχο, το οποίο απορώ πως όλες οι χειραφετημένες γκόμενες (ο Θεός να τις κάνει) της λεγόμενης show-biz και όχι μόνο επιτρέπουν να ακούγεται ή επιτρέπουν να λικνίζονται με αυτό το σίχαμα. Αν οι στίχοι ήταν σε hard -rock των 80s θα ήταν αυτομάτως σεξιστικό, αλλά τέλος πάντων....

Έχει όλο αυτό το παραλλήρημα σχέση με το ποστ; Μπά, όχι. Αλλά να, όταν είχα πρωτοακούσει αυτόν τον δίσκο, είχα υπνωτιστεί (με την κακή έννοια). Μετά από χρόνια όμως και υπό την επίδραση διαφόρων παραγόντων, μεταξύ αυτών και η παρέα μου με τον συνιστολόγο μου (του οποίου το όνομα μου διαφεύγει αυτή τη στιγμή), μπορώ να πω ότι είναι ένα εξαίρετο άκουσμα. Η κατάταξη του ως prog-rock το αδικεί, γιατί κάποιοι ανοιχτόμυαλα κολλημένοι τύποι βγάζουν φλύκταινες στο άκουσμα του όρου prog-rock και αδικούν πρωτίστως τον εαυτό τους (αυτό δεν με απασχολεί ιδιαίτερα) και δευτερευόντως κάποιες ξεχωριστές μπάντες που χρειάζεται να είναι στον χώρο.

Σχετικό με τα προηγούμενα - άσχετα μεταξύ τους - το ερώτημα: "Έχουμε πιάσει πάατο ή όχι; Μήπως χάσατε τον χρόνο σας διαβάζοντας αυτό το πόστ; Τελικά ήταν ένα το ερώτημα ή δύο;"

Paatos - Timeloss

3 σχόλια:

ΠανωςΚ είπε...

Το πάάθος σου με υπνωτίζει μανάρι μου...
(αστείοοοο, μπρρρ...)

soupamoupes είπε...

Εγώ πάντως έχω υπνωτιστεί με το "όταν σ'είχα πρωτοδεί"! Και δε φτάνει που μας κράζουν οι φίλοι μας για το πώς κολλάμε με τέτοιες πίπες, μας κράζουν και στα μπλογκ :-P!
Είναι μεγάλο χιτ στις καφετέριες της ελληνικής επαρχίας και δεν μπορείς να του ξεφύγεις εύκολα. Και πάνω που φύγαμε απ'την επαρχία και του ξεφύγαμε, τσουπ, μας το ξαναθύμισες!
Εμένα πάντως δε μου φαίνεται σεξιστικό, αλλά φταίει μάλλον που δεν είμαι αρκετά χειραφετημένη!

/στίβω το μυαλό μου μήπως βρω κάτι γαμάτο/
αλλά πού τέτοια τύχη/
έχω ρίξει το πήχη/
το στόμα δεν ανοίγει παραμόνο όταν φύγει/
κι όταν φύγει είναι αργά/
λα λα λα λα/
όταν σ'είχα πρωτοδεί/
λα λα λα λα λα

GT είπε...

Η πλύση εγκεφάλου έχει και αποτελέσματα. Όταν υπηρετούσα στο Κιλκίς είχα λιώσει στον Sotis Volanis και το ένα (αλήθεια έχει άλλο;) σουξέ που έβγαλε. Η μνήμη μου με απατά αυτή τη στιγμή και ομολογώ πως οι At War With Self δεν με αφήνουν να φέρω τον σκοπό στη θύμηση μου. Τέλος πάντων...

Διαφωνώ βέβαια. Σεξιστικό είναι. Όπως και όλα τα δήθεν μου τάχατες ντεμέκ και ότι άλλο ελληνικά rnb. Τώρα πάλι αν δεν το βρίσκεις σεξιστικό, ίσως είναι γιατί παρά είσαι χειραφετημένη. Τόσο που θα αποφύγω να πω περισσότερα, γιατί μάλλον δεν με παίρνει ;-).

Να'σαι καλά.

ΓΤ